ВЪПРОСИ

СЪЗДАВАНЕ НА АКАУНТ В MyRITUALS

ЗАЩО ДА СЕ РЕГИСТРИРАМ В MyRITUALS?

MyRituals е безплатен виртуален асистент, който ти предоставя всички необходими средства за планиране, с цел да организираш бързо и лесно събитието си. Организираш своето персонализирано събитие само с няколко клика. Пестиш време и запазваш контрол над всеки детайл. Виртуалният асистент ти помага да откриеш магията в твоите специални моменти. MyRituals е най-добрият приятел на всеки организатор. 

 

При създаване на профил можеш да персонализираш website за всяко свое събитие в няколко лесни стъпки, който в последствие да споделиш с гостите си. 

 

С MyRituals получаваш и други допълнителни бонуси като например лесно управление на бюджет, създаване на списък с гости, организиране на гостите по маси, създаване на списъци със задачи и следене за тяхното изпълнение в срок. А освен това нашият каталог с богат избор на услуги и продукти ще ти помогне да намериш най-доброто решение според твоите потребности.  Той ще ти даде възможност директно да се свържеш с нашите партньори или да създадеш свой персонален списък с „любими“ услуги и/ли продукти, които да прегледаш по-късно без да се налага да разглеждаш отново всички категории.

 

MyRituals е иновативен инструмент за управление на списъка с гостите ти, като позволява да ги поканиш на събитието си директно през платформата, да комуникираш с тях преди, по време на и след своя празник. Да споделиш с един клик снимки от щастливия миг с твоите приятели.

 

Тези и много други функционалности може да управляваш лесно и на едно място в своя акаунт.

КАКВО МИ Е НЕОБХОДИМО, ЗА ДА СЪЗДАМ АКАУНТ В MyRITUALS?

Можеш лесно да създадеш своя акаунт за по-малко от минута като използваш електронната си поща (e-mail) или като се свържеш директно чрез Facebook акаунта си. Ще ти зададем няколко въпроса с цел да подпомогнем по-бързото създаване на твоя профил.

ИМА ЛИ ОГРАНИЧЕНИЕ КОЛКО ДЪЛГО МОГА ДА ПОЛЗВАМ АКАУНТА СИ?

Не, това изцяло зависи от теб. MyRituals ще бъде винаги на твое разположение, за да ти помогне в организирането на всяко твое събитие.

КАКВА Е ЦЕНАТА ЗА ПОЛЗВАНЕ НА MyRITUALS?

Обичаме този въпрос! :) Имаш достатъчно разходи, покрай организирането на всяко едно събитие, затова нашата услуга е напълно безплатна за теб и твоите гости.

ЗАЩО НЕ УСПЯВАМ ДА КАЧА СНИМКА?

Възможно е размерът на снимката да е над разрешения – 5MB. Ако снимката, която искаш да качиш надвишава 5MB опитай да я преоразмериш и да я качиш отново или по възможност използвай друга, която да отговаря на изискванията.

Ако не знаеш как да преоразмериш снимка препоръчваме да ползваш някое от онлайн приложенията за целта. Отнема само няколко секунди и повечето са напълно безплатни. Просто потърси резултати за „photo resize” или „преоразмеряване на снимка“ и ползвай някоя от предложените услуги.

КАК МОГА ДА ЗАКРИЯ АКАУНТА СИ?

Тази стъпка също е изключително опростена. В личния си профил може да деактивираш профила си от меню "Настройки на профил". Длъжни сме да те предупредим, че при деактивиране на профил цялата ти информация ще бъде заличена, както и всички данни и събития ще бъдат изтрити и няма да може да ги възстановиш. Разбира се ако в даден момент промениш решението си винаги може да си създадеш нов акаунт. При деактивиране на профил ще получиш автоматично съобщение на електронния адрес, с който си се регистрирал, като потвърждение, че акаунтът ти е изтрит.

ЗАЩО ДА СЕ РЕГИСТРИРАМ В MyRITUALS?

MyRituals е безплатен виртуален асистент, който ти предоставя всички необходими средства за планиране, с цел да организираш бързо и лесно събитието си. Организираш своето персонализирано събитие само с няколко клика. Пестиш време и запазваш контрол над всеки детайл. Виртуалният асистент ти помага да откриеш магията в твоите специални моменти. MyRituals е най-добрият приятел на всеки организатор. 

 

При създаване на профил можеш да персонализираш website за всяко свое събитие в няколко лесни стъпки, който в последствие да споделиш с гостите си. 

 

С MyRituals получаваш и други допълнителни бонуси като например лесно управление на бюджет, създаване на списък с гости, организиране на гостите по маси, създаване на списъци със задачи и следене за тяхното изпълнение в срок. А освен това нашият каталог с богат избор на услуги и продукти ще ти помогне да намериш най-доброто решение според твоите потребности.  Той ще ти даде възможност директно да се свържеш с нашите партньори или да създадеш свой персонален списък с „любими“ услуги и/ли продукти, които да прегледаш по-късно без да се налага да разглеждаш отново всички категории.

 

MyRituals е иновативен инструмент за управление на списъка с гостите ти, като позволява да ги поканиш на събитието си директно през платформата, да комуникираш с тях преди, по време на и след своя празник. Да споделиш с един клик снимки от щастливия миг с твоите приятели.

 

Тези и много други функционалности може да управляваш лесно и на едно място в своя акаунт.

ИМА ЛИ ОГРАНИЧЕНИЕ КОЛКО ДЪЛГО МОГА ДА ПОЛЗВАМ АКАУНТА СИ?

Не, това изцяло зависи от теб. MyRituals ще бъде винаги на твое разположение, за да ти помогне в организирането на всяко твое събитие.

ЗАЩО НЕ УСПЯВАМ ДА КАЧА СНИМКА?

Възможно е размерът на снимката да е над разрешения – 5MB. Ако снимката, която искаш да качиш надвишава 5MB опитай да я преоразмериш и да я качиш отново или по възможност използвай друга, която да отговаря на изискванията.

Ако не знаеш как да преоразмериш снимка препоръчваме да ползваш някое от онлайн приложенията за целта. Отнема само няколко секунди и повечето са напълно безплатни. Просто потърси резултати за „photo resize” или „преоразмеряване на снимка“ и ползвай някоя от предложените услуги.

КАКВО МИ Е НЕОБХОДИМО, ЗА ДА СЪЗДАМ АКАУНТ В MyRITUALS?

Можеш лесно да създадеш своя акаунт за по-малко от минута като използваш електронната си поща (e-mail) или като се свържеш директно чрез Facebook акаунта си. Ще ти зададем няколко въпроса с цел да подпомогнем по-бързото създаване на твоя профил.

КАКВА Е ЦЕНАТА ЗА ПОЛЗВАНЕ НА MyRITUALS?

Обичаме този въпрос! :) Имаш достатъчно разходи, покрай организирането на всяко едно събитие, затова нашата услуга е напълно безплатна за теб и твоите гости.

КАК МОГА ДА ЗАКРИЯ АКАУНТА СИ?

Тази стъпка също е изключително опростена. В личния си профил може да деактивираш профила си от меню "Настройки на профил". Длъжни сме да те предупредим, че при деактивиране на профил цялата ти информация ще бъде заличена, както и всички данни и събития ще бъдат изтрити и няма да може да ги възстановиш. Разбира се ако в даден момент промениш решението си винаги може да си създадеш нов акаунт. При деактивиране на профил ще получиш автоматично съобщение на електронния адрес, с който си се регистрирал, като потвърждение, че акаунтът ти е изтрит.

СЪЗДАВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА СЪБИТИЕ

КОЛКО СЪБИТИЯ МОГА ДА СЪЗДАМ В ПРОФИЛА СИ?

Няма ограничение на събитията, които можеш да създадеш и управляваш. MyRituals ти позволява да създаваш отделни събития на различни теми: от организиране на парти за рожден ден, абитуриентски бал, моминско или ергенско парти, сватба, кръщене и други. Колкото повече твои събития, толкова по-голяма радост за нас, защото това означава, че MyRituals ти е полезен и се харесва и от твоите приятели.

СЪБИТИЯТА МИ НЕ СА В ПРАВИЛНА ПОСЛЕДОВАТЕЛНОСТ. КАКВО ДА НАПРАВЯ?

Сметнахме, че е най-удобно, когато събитията в профила ти следват хронологичен ред. Затова и платформата подрежда събитията ти автоматично, вземайки предвид датата, на която ще се състоят. За съжаление на този етап не е възможно да пренаредиш логиката им на подреждане сам.

ИЗТРИХ СЪБИТИЕТО СИ И ЦЯЛАТА ИНФОРМАЦИЯ – КАК МОГА ДА ГО ВЪЗСТАНОВЯ?

При избор на опцията "Изтриване на събитие" от меню "Настройки на събитие", MyRituals задължително ще поиска твоето повторно потвърждение. В случай че потвърдиш ние приемаме, че си убеден в избора си и събитието ти заедно с цялата информация за гости, задачи и бюджет ще бъдат изтрити и няма да могат да бъдат възстановени.

КАК ДА ДОБАВЯ ГОСТИ В СПИСЪКА СИ?

Може да добавиш нов гост през меню "Гости" и след натискане на бутон "Добави гост".

МОГА ЛИ ДА ДОБАВЯ ЦЯЛО СЕМЕЙСТВО В СПИСЪКА СИ С ГОСТИ?

Можеш да добавиш гост, гост +1, двойка или цяло семейство към списъка си с гости. Твоят виртуален асистент позволява да маркираш гостите си например като „деца“, в случай че това е от значение за твоята организация.

При избор на бутона „Добави гост", можеш лесно да отбележиш типа гост, който добавяш, както и да конкретизираш, в случай че той има алергии или е вегетарианец. Оттук е възможно и да добавиш придружители или деца, както и да премахнеш гости от списъка. Оставили сме и поле за бележки, в което да си оставиш важни записки при необходимост.

ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ДА ЗАДАМ КОНКРЕТНИ ВЪПРОСИ НА ГОСТИТЕ СИ КАТО НАПРИМЕР ДАЛИ ИМАТ НУЖДА ОТ НАСТАНЯВАНЕ, ДАЛИ ИМАТ АЛЕРГИИ?

Да, за всеки гост има възможност да бъде отбелязано дали е дете или възрастен, дали има алергии и какво меню следва да бъде предвидено за него.

ИСКАМ ДА ПРИНТИРАМ СПИСЪКА СИ С ГОСТИ – КАК ДА ГО НАПРАВЯ?

За съжаление не можем да ви предложим тази опция към момента.

МОГА ЛИ ДА КАЧА СПИСЪК С ГОСТИ ОТ ЕКСЕЛ В ПРОФИЛА СИ?

Не, за съжаление не предлагаме тази функционалност.

МОГА ЛИ ДА ИЗПРАТЯ СЪОБЩЕНИЕ ДО ГОСТ ИЛИ ГРУПОВО СЪОБЩЕНИЕ?

Разбира се! В основното меню на всяко свое събитие имаш възможност да изпратиш едновременно съобщение до всички гости на събитието си. MyRituals ти позволява да селектираш дали да изпратиш съобщение до всички гости или само до гости с определен статус  -> например тези, които вече са потвърдили присъствие на твоя празник, тези които са на етап изчакване на потвърждение или тези, които за съжаление са ти отговорили, че няма да имат възможност да се присъединят. Селектирането става лесно от падащото меню „избери гости“ след като започнеш да пишеш своето послание през „изпрати съобщение до гостите“. В твоя акаунт ще се запази хронология на съобщенията, които са изпратени до гостите ти.

МОГАТ ЛИ ГОСТИТЕ ДА ОТГОВОРЯТ НА СЪОБЩЕНИЯТА МИ?

Да, разбира се. В случай че някой отговори на съобщението ти, ще получиш коментара му на e-mail адреса си. Отговорът на госта, който е отговорил на твоето съобщение, ще бъде изпратен по мейл само и единствено до теб самия.

МОГА ЛИ ДА ФИЛТРИРАМ ГОСТИТЕ СИ ПО ОПРЕДЕЛЕНИ КРИТЕРИИ?

Да и ние обичаме да сортираме информацията, това спестява толкова много време . . . В меню “Гости“ предвидливо сме разделили гостите ти на три основни групи – „потвърдили“, „в изчакване“ и „отказали“.  

НЕОБХОДИМО ЛИ Е ГОСТИТЕ МИ ДА СИ НАПРАВЯТ РЕГИСТРАЦИЯ?

Да, препоръчително е, за да могат да разгледат лесно информацията, която си споделил за твоето събитие и да ти помагат в организацията му, както и да получават съобщенията, изпратени от теб.

ГОСТИТЕ ПОЛУЧАВАТ ЛИ ЕЛЕКТРОННА ПОКАНА?

Да! Необходимо е обаче преди да поканиш гостите си през платформата да си попълнил/а цялата информация за своето събитие в меню „Настройки“ на самото събитие! Добави гост и не забравяй да посочиш неговия/нейния e-mail адрес в „Списък с гости“, твоят гост ще получи електронно съобщение (e-mail) с официална покана за твоя празник, която ще съдържа и линк към персонализирания ти сайт.

КАК МОГА ДА НАМЕРЯ СЪБИТИЕ, НА КОЕТО СЪМ ПОКАНЕН?

Можеш да намериш събитие, на което си гост от началната страница, като въведеш  име на събитие в полето за търсене. Увери се, че разполагаш с правилното име на събитието и го изписваш правилно.

КОЛКО СЪБИТИЯ МОГА ДА СЪЗДАМ В ПРОФИЛА СИ?

Няма ограничение на събитията, които можеш да създадеш и управляваш. MyRituals ти позволява да създаваш отделни събития на различни теми: от организиране на парти за рожден ден, абитуриентски бал, моминско или ергенско парти, сватба, кръщене и други. Колкото повече твои събития, толкова по-голяма радост за нас, защото това означава, че MyRituals ти е полезен и се харесва и от твоите приятели.

ИЗТРИХ СЪБИТИЕТО СИ И ЦЯЛАТА ИНФОРМАЦИЯ – КАК МОГА ДА ГО ВЪЗСТАНОВЯ?

При избор на опцията "Изтриване на събитие" от меню "Настройки на събитие", MyRituals задължително ще поиска твоето повторно потвърждение. В случай че потвърдиш ние приемаме, че си убеден в избора си и събитието ти заедно с цялата информация за гости, задачи и бюджет ще бъдат изтрити и няма да могат да бъдат възстановени.

МОГА ЛИ ДА ДОБАВЯ ЦЯЛО СЕМЕЙСТВО В СПИСЪКА СИ С ГОСТИ?

Можеш да добавиш гост, гост +1, двойка или цяло семейство към списъка си с гости. Твоят виртуален асистент позволява да маркираш гостите си например като „деца“, в случай че това е от значение за твоята организация.

При избор на бутона „Добави гост", можеш лесно да отбележиш типа гост, който добавяш, както и да конкретизираш, в случай че той има алергии или е вегетарианец. Оттук е възможно и да добавиш придружители или деца, както и да премахнеш гости от списъка. Оставили сме и поле за бележки, в което да си оставиш важни записки при необходимост.

ИСКАМ ДА ПРИНТИРАМ СПИСЪКА СИ С ГОСТИ – КАК ДА ГО НАПРАВЯ?

За съжаление не можем да ви предложим тази опция към момента.

МОГА ЛИ ДА ИЗПРАТЯ СЪОБЩЕНИЕ ДО ГОСТ ИЛИ ГРУПОВО СЪОБЩЕНИЕ?

Разбира се! В основното меню на всяко свое събитие имаш възможност да изпратиш едновременно съобщение до всички гости на събитието си. MyRituals ти позволява да селектираш дали да изпратиш съобщение до всички гости или само до гости с определен статус  -> например тези, които вече са потвърдили присъствие на твоя празник, тези които са на етап изчакване на потвърждение или тези, които за съжаление са ти отговорили, че няма да имат възможност да се присъединят. Селектирането става лесно от падащото меню „избери гости“ след като започнеш да пишеш своето послание през „изпрати съобщение до гостите“. В твоя акаунт ще се запази хронология на съобщенията, които са изпратени до гостите ти.

МОГА ЛИ ДА ФИЛТРИРАМ ГОСТИТЕ СИ ПО ОПРЕДЕЛЕНИ КРИТЕРИИ?

Да и ние обичаме да сортираме информацията, това спестява толкова много време . . . В меню “Гости“ предвидливо сме разделили гостите ти на три основни групи – „потвърдили“, „в изчакване“ и „отказали“.  

ГОСТИТЕ ПОЛУЧАВАТ ЛИ ЕЛЕКТРОННА ПОКАНА?

Да! Необходимо е обаче преди да поканиш гостите си през платформата да си попълнил/а цялата информация за своето събитие в меню „Настройки“ на самото събитие! Добави гост и не забравяй да посочиш неговия/нейния e-mail адрес в „Списък с гости“, твоят гост ще получи електронно съобщение (e-mail) с официална покана за твоя празник, която ще съдържа и линк към персонализирания ти сайт.

СЪБИТИЯТА МИ НЕ СА В ПРАВИЛНА ПОСЛЕДОВАТЕЛНОСТ. КАКВО ДА НАПРАВЯ?

Сметнахме, че е най-удобно, когато събитията в профила ти следват хронологичен ред. Затова и платформата подрежда събитията ти автоматично, вземайки предвид датата, на която ще се състоят. За съжаление на този етап не е възможно да пренаредиш логиката им на подреждане сам.

КАК ДА ДОБАВЯ ГОСТИ В СПИСЪКА СИ?

Може да добавиш нов гост през меню "Гости" и след натискане на бутон "Добави гост".

ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ДА ЗАДАМ КОНКРЕТНИ ВЪПРОСИ НА ГОСТИТЕ СИ КАТО НАПРИМЕР ДАЛИ ИМАТ НУЖДА ОТ НАСТАНЯВАНЕ, ДАЛИ ИМАТ АЛЕРГИИ?

Да, за всеки гост има възможност да бъде отбелязано дали е дете или възрастен, дали има алергии и какво меню следва да бъде предвидено за него.

МОГА ЛИ ДА КАЧА СПИСЪК С ГОСТИ ОТ ЕКСЕЛ В ПРОФИЛА СИ?

Не, за съжаление не предлагаме тази функционалност.

МОГАТ ЛИ ГОСТИТЕ ДА ОТГОВОРЯТ НА СЪОБЩЕНИЯТА МИ?

Да, разбира се. В случай че някой отговори на съобщението ти, ще получиш коментара му на e-mail адреса си. Отговорът на госта, който е отговорил на твоето съобщение, ще бъде изпратен по мейл само и единствено до теб самия.

НЕОБХОДИМО ЛИ Е ГОСТИТЕ МИ ДА СИ НАПРАВЯТ РЕГИСТРАЦИЯ?

Да, препоръчително е, за да могат да разгледат лесно информацията, която си споделил за твоето събитие и да ти помагат в организацията му, както и да получават съобщенията, изпратени от теб.

КАК МОГА ДА НАМЕРЯ СЪБИТИЕ, НА КОЕТО СЪМ ПОКАНЕН?

Можеш да намериш събитие, на което си гост от началната страница, като въведеш  име на събитие в полето за търсене. Увери се, че разполагаш с правилното име на събитието и го изписваш правилно.

МОЯТ САЙТ ЗА СЪБИТИЕ

КАК ДА СЪЗДАМ WEBSITE ЗА СЪБИТИЕТО СИ?

Помислили сме и за това. Понеже всяка минута е безценна, твоят сайт се създава автоматично от MyRituals, след като въведеш всички данни за събитието, което организираш. От профила си можеш да прегледаш сайта като избереш бутон „Моят Сайт”. Много лесно и приятно може да персонализираш сайта си и да добавиш допълнително съдържание в нови секции на сайта като избереш бутон „Настройки“ на същата страница.

КАКВО МОГА ДА ПЕРСОНАЛИЗИРАМ НА МОЯ WEBSITE?

Ние вярваме, че създаването на един красив website не трябва да отнема много време или да изисква познания как да пишеш код. MyRituals ти предоставя готови темплейти между които може да избираш за основа на твоя website. В последствие може сам/а да определиш шрифта, цвета и дължината на страницата си като добавяш нови секции съдържание, снимки, програма за събитието и много други.

 

PS: Предстои регулярно да добавяме много нови темплейти и възможности за персонализиране на сайтовете като всички те ще са напълно безплатни.

КАК МОГА ДА КОРИГИРАМ ИНФОРМАЦИЯТА НА МОЯ WEBSITE?

Това е много лесно:

На основната страница в акаунта си избери събитието, за което искаш да редактираш информация. 

Кликни върху "Управление", след което избери "Настройки на сайт". Редактирай всички полета, които искаш да промениш и на финала не пропускай да избереш бутона „Запази“, за да актуализираш съдържанието на сайта. Обръщаме внимание, че от същото меню можеш да добавяш и премахваш администратори към събитието си, които да ти помагат с организацията.

МОГА ЛИ ДА СМЕНЯ ДОМЕЙНА НА САЙТА ЗА СЪБИТИЕТО СИ?

За съжаление не предлагаме такава възможност. Линкът към сайта ще се генерира автоматично и е възможно да го видиш и копираш при споделяне на страницата с твоите гости и приятели.

КАК МОГА ДА СМЕНЯ ДИЗАЙНА НА САЙТА СИ?

Може да персонализираш дизайна на своя сайт по всяко време. Следвай долните стъпки, за да избереш дизайна, който ти подхожда най-много:

В самото събитие избери „Настройки“. От там избери друг шрифт, цвят и персонализирай съдържанието на страницата си.

 

PS: Предстои регулярно да добавяме много нови темплейти и възможности за персонализиране на сайтовете като всички те ще са напълно безплатни.

МОГА ЛИ ДА СМЕНЯ ШРИФТА В ДИЗАЙНА НА СВОЯ WEBSITE?

Да, това е възможно като ти препоръчваме да избереш един от наличните към момента шрифтове.

 

За да провериш текущите настройки на сайта си или да направиш нови промени отиди в меню “Настройки“ на самото събитие.

МОГА ЛИ ДА СМЕНЯ ФОНА НА СВОЯ WEBSITE?

Да, това е възможно като ти препоръчваме да избереш един от наличните към момента цветове.

 

За да провериш текущите настройки на сайта си или да направиш нови промени отиди в меню “Настройки“ на самото събитие.

МОГА ЛИ ДА ДОБАВЯ ВИДЕО КЛИП ИЛИ ПЕСЕН НА СВОЯ WEBSITE?

Към този момент не е възможно да се добави видео или песен към персонализирания ти website, но това, което може лесно да направиш, е да поставиш линк към видеото в някоя от редактируемите секции на сайта ти.

МОГА ЛИ ДА ПРЕВЕДА МОЯ WEBSITE НА ДРУГИ ЕЗИЦИ?

За съжаление не предлагаме автоматичен превод за твоя website. Това, което може да направиш, е да добавиш идентични секции със съдържание на уебсайта си и да се погрижиш съдържанието да е подготвено за гостите ти на повече от един език.

МОЖЕ ЛИ ДА ИЗРАБОТИТЕ WEBSITE СПЕЦИАЛНО ЗА МОЕТО СЪБИТИЕ?

За съжаление не предлагаме тази услуга, но ти можеш да модифицираш съдържанието и секциите на твоята страница така че да му придадеш изключителна уникалност.

КАК ДА СЪЗДАМ WEBSITE ЗА СЪБИТИЕТО СИ?

Помислили сме и за това. Понеже всяка минута е безценна, твоят сайт се създава автоматично от MyRituals, след като въведеш всички данни за събитието, което организираш. От профила си можеш да прегледаш сайта като избереш бутон „Моят Сайт”. Много лесно и приятно може да персонализираш сайта си и да добавиш допълнително съдържание в нови секции на сайта като избереш бутон „Настройки“ на същата страница.

КАК МОГА ДА КОРИГИРАМ ИНФОРМАЦИЯТА НА МОЯ WEBSITE?

Това е много лесно:

На основната страница в акаунта си избери събитието, за което искаш да редактираш информация. 

Кликни върху "Управление", след което избери "Настройки на сайт". Редактирай всички полета, които искаш да промениш и на финала не пропускай да избереш бутона „Запази“, за да актуализираш съдържанието на сайта. Обръщаме внимание, че от същото меню можеш да добавяш и премахваш администратори към събитието си, които да ти помагат с организацията.

КАК МОГА ДА СМЕНЯ ДИЗАЙНА НА САЙТА СИ?

Може да персонализираш дизайна на своя сайт по всяко време. Следвай долните стъпки, за да избереш дизайна, който ти подхожда най-много:

В самото събитие избери „Настройки“. От там избери друг шрифт, цвят и персонализирай съдържанието на страницата си.

 

PS: Предстои регулярно да добавяме много нови темплейти и възможности за персонализиране на сайтовете като всички те ще са напълно безплатни.

МОГА ЛИ ДА СМЕНЯ ФОНА НА СВОЯ WEBSITE?

Да, това е възможно като ти препоръчваме да избереш един от наличните към момента цветове.

 

За да провериш текущите настройки на сайта си или да направиш нови промени отиди в меню “Настройки“ на самото събитие.

МОГА ЛИ ДА ПРЕВЕДА МОЯ WEBSITE НА ДРУГИ ЕЗИЦИ?

За съжаление не предлагаме автоматичен превод за твоя website. Това, което може да направиш, е да добавиш идентични секции със съдържание на уебсайта си и да се погрижиш съдържанието да е подготвено за гостите ти на повече от един език.

КАКВО МОГА ДА ПЕРСОНАЛИЗИРАМ НА МОЯ WEBSITE?

Ние вярваме, че създаването на един красив website не трябва да отнема много време или да изисква познания как да пишеш код. MyRituals ти предоставя готови темплейти между които може да избираш за основа на твоя website. В последствие може сам/а да определиш шрифта, цвета и дължината на страницата си като добавяш нови секции съдържание, снимки, програма за събитието и много други.

 

PS: Предстои регулярно да добавяме много нови темплейти и възможности за персонализиране на сайтовете като всички те ще са напълно безплатни.

МОГА ЛИ ДА СМЕНЯ ДОМЕЙНА НА САЙТА ЗА СЪБИТИЕТО СИ?

За съжаление не предлагаме такава възможност. Линкът към сайта ще се генерира автоматично и е възможно да го видиш и копираш при споделяне на страницата с твоите гости и приятели.

МОГА ЛИ ДА СМЕНЯ ШРИФТА В ДИЗАЙНА НА СВОЯ WEBSITE?

Да, това е възможно като ти препоръчваме да избереш един от наличните към момента шрифтове.

 

За да провериш текущите настройки на сайта си или да направиш нови промени отиди в меню “Настройки“ на самото събитие.

МОГА ЛИ ДА ДОБАВЯ ВИДЕО КЛИП ИЛИ ПЕСЕН НА СВОЯ WEBSITE?

Към този момент не е възможно да се добави видео или песен към персонализирания ти website, но това, което може лесно да направиш, е да поставиш линк към видеото в някоя от редактируемите секции на сайта ти.

МОЖЕ ЛИ ДА ИЗРАБОТИТЕ WEBSITE СПЕЦИАЛНО ЗА МОЕТО СЪБИТИЕ?

За съжаление не предлагаме тази услуга, но ти можеш да модифицираш съдържанието и секциите на твоята страница така че да му придадеш изключителна уникалност.

АДМИНИСТРАТОР(И) НА СЪБИТИЕ

МОЖЕ ЛИ ДА ИМА НЯКОЛКО ЧОВЕКА, КОИТО МИ ПОМАГАТ С ОРГАНИЗИРАНЕ НА СЪБИТИЕ?

Да! Може да направиш всеки един от гостите си администратор на събитието, както и да имаш повече от един администратор за всяко събитие.

КАКВИ ДЕЙСТВИЯ МОЖЕ ДА ИЗВЪРШВА ДОБАВЕН „АДМИНИСТРАТОР“ КЪМ МОЕ СЪБИТИЕ?

Може да добавяш и премахваш администратори към събитието си само в една лесна стъпка и на всеки етап от организацията. Администраторите за всяко събитие могат да бъдат повече от един и по твоя преценка. Всеки администратор има възможност да прави същите промени по детайлите на събитието, каквито и ти, затова препоръчваме хубаво да помислиш на кой би искал да делегираш тази отговорна задача.

МОЖЕ ЛИ ДА ИМА НЯКОЛКО ЧОВЕКА, КОИТО МИ ПОМАГАТ С ОРГАНИЗИРАНЕ НА СЪБИТИЕ?

Да! Може да направиш всеки един от гостите си администратор на събитието, както и да имаш повече от един администратор за всяко събитие.

КАКВИ ДЕЙСТВИЯ МОЖЕ ДА ИЗВЪРШВА ДОБАВЕН „АДМИНИСТРАТОР“ КЪМ МОЕ СЪБИТИЕ?

Може да добавяш и премахваш администратори към събитието си само в една лесна стъпка и на всеки етап от организацията. Администраторите за всяко събитие могат да бъдат повече от един и по твоя преценка. Всеки администратор има възможност да прави същите промени по детайлите на събитието, каквито и ти, затова препоръчваме хубаво да помислиш на кой би искал да делегираш тази отговорна задача.

КАТАЛОГ И ПАРТНЬОРИ

КАК ИЗБИРАТЕ ДОСТАВЧИЦИТЕ НА ПРОДУКТИ И УСЛУГИ, КОИТО СА ВКЛЮЧЕНИ В КАТАЛОГА?

Всеки доставчик на продукт или услуга, който сме добавили в Каталога си с предложения следва да отговаря на определени критерии. Ние държим на качеството и на изпълнението в срок, а и многократно сме се убеждавали лично, колко е важно хората, с които работиш, докато организираш събитие да са лица, на които може да се довериш напълно. В допълнение към това сме подбрали само доставчици на услуги, които имат набор от предложения и идеи, които могат да са ти полезни при организиране на събитие. 

КАК МОГА ДА СЕ ВЪЗПОЛЗВАМ ОТ ПРОДУКТ ИЛИ УСЛУГА, КОЯТО СЪМ ХАРЕСАЛ/А В КАТАЛОГА?

MyRITUALS не е електронен магазин. Ние не предлагаме услугите и продуктите на Партньорите си, а просто ти помагаме да осъществиш по-лесно контакт с тях, както и без много усилие и вложено време да намериш най-добрия фотограф, стилист и т.н според нуждите си. За да се възползваш от продукт или услуга на някой от Търговците, които са включени в Каталога, можеш директно да им изпратиш запитване през контактната форма или да им се обадиш, а защо не и да ги посетиш на място, ако са в близък до теб район.

КАК МОГА ДА ВИДЯ ВСИЧКИ ПРОДУКТИ ИЛИ УСЛУГИ, КОИТО СЕ ПРЕДЛАГАТ ОТ КОНКРЕТЕН ДОСТАВЧИК?

Когато разглеждаш снимките за конкретен продукт или услуга от даден доставчик, просто трябва да скролираш страницата надолу и да кликнеш върху "Всички оферти от ...". След този избор на твоя екран ще се визуализира всичко, което Търговецът е решил да покаже на потребителите на MyRituals.

КАК МОГА ДА СТАНА ПАРТНЬОР НА MyRITUALS?

Ако предлагате продукт или услуга, които смятате че са подходящи за организиране на събитие от какъвто и да е тип моля изпратете ни запитване на sales@myrituals.bg или от тук. Наш представител ще се свърже с вас в рамките на следващите 24часа.

КАК ИЗБИРАТЕ ДОСТАВЧИЦИТЕ НА ПРОДУКТИ И УСЛУГИ, КОИТО СА ВКЛЮЧЕНИ В КАТАЛОГА?

Всеки доставчик на продукт или услуга, който сме добавили в Каталога си с предложения следва да отговаря на определени критерии. Ние държим на качеството и на изпълнението в срок, а и многократно сме се убеждавали лично, колко е важно хората, с които работиш, докато организираш събитие да са лица, на които може да се довериш напълно. В допълнение към това сме подбрали само доставчици на услуги, които имат набор от предложения и идеи, които могат да са ти полезни при организиране на събитие. 

КАК МОГА ДА ВИДЯ ВСИЧКИ ПРОДУКТИ ИЛИ УСЛУГИ, КОИТО СЕ ПРЕДЛАГАТ ОТ КОНКРЕТЕН ДОСТАВЧИК?

Когато разглеждаш снимките за конкретен продукт или услуга от даден доставчик, просто трябва да скролираш страницата надолу и да кликнеш върху "Всички оферти от ...". След този избор на твоя екран ще се визуализира всичко, което Търговецът е решил да покаже на потребителите на MyRituals.

КАК МОГА ДА СЕ ВЪЗПОЛЗВАМ ОТ ПРОДУКТ ИЛИ УСЛУГА, КОЯТО СЪМ ХАРЕСАЛ/А В КАТАЛОГА?

MyRITUALS не е електронен магазин. Ние не предлагаме услугите и продуктите на Партньорите си, а просто ти помагаме да осъществиш по-лесно контакт с тях, както и без много усилие и вложено време да намериш най-добрия фотограф, стилист и т.н според нуждите си. За да се възползваш от продукт или услуга на някой от Търговците, които са включени в Каталога, можеш директно да им изпратиш запитване през контактната форма или да им се обадиш, а защо не и да ги посетиш на място, ако са в близък до теб район.

КАК МОГА ДА СТАНА ПАРТНЬОР НА MyRITUALS?

Ако предлагате продукт или услуга, които смятате че са подходящи за организиране на събитие от какъвто и да е тип моля изпратете ни запитване на sales@myrituals.bg или от тук. Наш представител ще се свърже с вас в рамките на следващите 24часа.

СИГУРНОСТ НА ДАННИ

ЗАЩИТЕНА ЛИ Е ПЛАТФОРМАТА? КАКВА Е РАЗЛИКАТА МЕЖДУ "ПУБЛИЧНО" И "ЧАСТНО" СЪБИТИЕ?

Ти сам може да избереш дали твоето събитие ще е публично достъпно или ще могат да го разгледат единствено гостите ти.  Можеш да промениш този вид настройка за всяко събитие по отделно от Профила си. Относно личните данни MyRituals винаги криптира информацията и спазва всички изисквания на закона за съхранение и обработка на лични данни. Ако маркираш събитието си като публично, това означава че всеки, който разполага с името на събитието ти ще може да прегледа персонализирания ти уебсайт. За повече информация виж въпрос „Как мога да намеря събитие, на което съм поканен?“. В случай че събитието ти е маркирано като „частно“, то ще може да се вижда само от потребители, които са направили своя регистрация в MyRituals и разбира се си поканил на своя празник.

КАКВО ЩЕ СЕ СЛУЧИ С МОИТЕ ДАННИ И ЦЯЛАТА ИНФОРМАЦИЯ ОТ АКАУНТА МИ СЛЕД КАТО ГО ДЕАКТИВИРАМ?

В случай че вземеш решение да деактивираш акаунта си и го направиш през личния си профил е редно предварително да знаеш, че всички твои лични данни, създадени събития и всякаква друга информация в профила ти ще бъдат перманентно изтрити и няма да могат да бъдат възстановени по никакъв начин.

ЗАЩИТЕНА ЛИ Е ПЛАТФОРМАТА? КАКВА Е РАЗЛИКАТА МЕЖДУ "ПУБЛИЧНО" И "ЧАСТНО" СЪБИТИЕ?

Ти сам може да избереш дали твоето събитие ще е публично достъпно или ще могат да го разгледат единствено гостите ти.  Можеш да промениш този вид настройка за всяко събитие по отделно от Профила си. Относно личните данни MyRituals винаги криптира информацията и спазва всички изисквания на закона за съхранение и обработка на лични данни. Ако маркираш събитието си като публично, това означава че всеки, който разполага с името на събитието ти ще може да прегледа персонализирания ти уебсайт. За повече информация виж въпрос „Как мога да намеря събитие, на което съм поканен?“. В случай че събитието ти е маркирано като „частно“, то ще може да се вижда само от потребители, които са направили своя регистрация в MyRituals и разбира се си поканил на своя празник.

КАКВО ЩЕ СЕ СЛУЧИ С МОИТЕ ДАННИ И ЦЯЛАТА ИНФОРМАЦИЯ ОТ АКАУНТА МИ СЛЕД КАТО ГО ДЕАКТИВИРАМ?

В случай че вземеш решение да деактивираш акаунта си и го направиш през личния си профил е редно предварително да знаеш, че всички твои лични данни, създадени събития и всякаква друга информация в профила ти ще бъдат перманентно изтрити и няма да могат да бъдат възстановени по никакъв начин.

КОНТАКТИ И ПРЕПОРЪКИ

КАК МОГА ДА ПОЛУЧА ДОПЪЛНИТЕЛНИ НАСОКИ ИЛИ ПОМОЩ ПРИ НЕОБХОДИМОСТ?

В случай че не намираш отговор на въпроса си в тази секция може да се свържеш с нас през онлайн чат-а на платформата. Наш сътрудник ще ти окаже съдействие при първа възможност.  Винаги можеш да ни пишеш и на e-mail: office@myrituals.bg  или да ни изпратиш запитване през контактната форма от меню "Контакти". Независимо от канала за връзка, който си използвал ще получиш отговор на запитването  максимално бързо и не по-късно от 24часа след получаването му.

INTERNET EXPLORER & MyRITUALS

Не препоръчваме да използваш Internet Explorer за ползване на сайта. Възможно е да имаш проблеми със зареждането на някои страници, поради причината, че Internet Explorer не поддържа определени технологии от 2016г. насам. 

КАК МОГА ДА ПОЛУЧА ДОПЪЛНИТЕЛНИ НАСОКИ ИЛИ ПОМОЩ ПРИ НЕОБХОДИМОСТ?

В случай че не намираш отговор на въпроса си в тази секция може да се свържеш с нас през онлайн чат-а на платформата. Наш сътрудник ще ти окаже съдействие при първа възможност.  Винаги можеш да ни пишеш и на e-mail: office@myrituals.bg  или да ни изпратиш запитване през контактната форма от меню "Контакти". Независимо от канала за връзка, който си използвал ще получиш отговор на запитването  максимално бързо и не по-късно от 24часа след получаването му.

INTERNET EXPLORER & MyRITUALS

Не препоръчваме да използваш Internet Explorer за ползване на сайта. Възможно е да имаш проблеми със зареждането на някои страници, поради причината, че Internet Explorer не поддържа определени технологии от 2016г. насам. 

ДРУГИ

МОГА ЛИ ДА ПОЛЗВАМ ПЛАТФОРМАТА MyRITUALS НА ДРУГИ ЕЗИЦИ?

Да, за удобство на теб и на всички твои гости сме се погрижили платформата да е достъпна и на английски език. Можеш да смениш езика  по всяко време като кликнеш върху иконката BG или EN, разположена в основното меню (кликни в горния ляв ъгъл).

ИСКАМ ДА СПОДЕЛЯ MyRITUALS С ВАЖНИ ЗА МЕН ХОРА – КАК МОГА ДА ГО НАПРАВЯ?

Наистина сме много щастливи, че харесваш MyRituals и сме убедени, че в такъв случай и на твоите близки ще им хареса.  Може да споделиш MyRituals от share бутона на началната страница.

ИМАТЕ ЛИ МОБИЛЕН APP?

За съжаление на този етап MyRituals не предлага мобилно приложение, но сме се постарали дизайнът на сайта ни да е съвместим с всички устройства и браузъри, от които го ползваш. Това, което можеш да направиш, е да запазиш MyRituals като иконка за бърз достъп от своя дисплей (десктоп).

ИМАТЕ ЛИ БЛОГ ИЛИ СЕКЦИЯ ЗА НОВИНИ?

Да!  И също така постоянно се стараем да добавяме ново, интересно съдържание за актуалните тенденции при организиране на различни типове събития, интересни и любопитни факти, както и препоръки.  

МОГА ЛИ ДА ПОЛЗВАМ ПЛАТФОРМАТА MyRITUALS НА ДРУГИ ЕЗИЦИ?

Да, за удобство на теб и на всички твои гости сме се погрижили платформата да е достъпна и на английски език. Можеш да смениш езика  по всяко време като кликнеш върху иконката BG или EN, разположена в основното меню (кликни в горния ляв ъгъл).

ИМАТЕ ЛИ МОБИЛЕН APP?

За съжаление на този етап MyRituals не предлага мобилно приложение, но сме се постарали дизайнът на сайта ни да е съвместим с всички устройства и браузъри, от които го ползваш. Това, което можеш да направиш, е да запазиш MyRituals като иконка за бърз достъп от своя дисплей (десктоп).

ИСКАМ ДА СПОДЕЛЯ MyRITUALS С ВАЖНИ ЗА МЕН ХОРА – КАК МОГА ДА ГО НАПРАВЯ?

Наистина сме много щастливи, че харесваш MyRituals и сме убедени, че в такъв случай и на твоите близки ще им хареса.  Може да споделиш MyRituals от share бутона на началната страница.

ИМАТЕ ЛИ БЛОГ ИЛИ СЕКЦИЯ ЗА НОВИНИ?

Да!  И също така постоянно се стараем да добавяме ново, интересно съдържание за актуалните тенденции при организиране на различни типове събития, интересни и любопитни факти, както и препоръки.